Spoločnosť vykázala za tri mesiace do konca septembra 2023 čistý zisk
7,94 miliardy jüanov (1,01 miliardy eur), čo bolo o 33,1 % viac ako 5,96
miliardy CNY v rovnakom období predchádzajúceho roka. Prispel k tomu aj
jednorazový príjem z dlhodobých investícií so zmenou reálnej hodnoty.
Upravený zisk bez mimoriadnych položiek vzrástol na 10,6 miliardy CNY z
10 miliárd CNY v minulom roku. Upravený zisk po prepočítaní na akciu
dosiahol 6,70 CNY.
Tržby spoločnosti sa zvýšili o 1,7 % na 247,7 miliardy CNY z vlaňajších
243,5 miliardy CNY, zatiaľ čo analytici očakávali tržby 249,26 miliardy
CNY.
JD.com aj konkurenčný gigant Alibaba ohlásili medziročný rast predaja
počas najväčšieho čínskeho nákupného festivalu Singles'Day, ktorý sa
uskutočnil 11. novembra.
Podľa externého poskytovateľa údajov Syntun bol však kumulatívny hrubý
objem tovaru (GMV) naprieč hlavnými tradičnými platformami čínskeho
elektronického obchodu vrátane Tmall spoločnosti Alibaba, JD.com a
Pinduoduo z PDD Holdings 923,5 miliardy CNY, čo predstavuje pokles o 1 %
oproti predchádzajúcemu roku.
(1 EUR = 7,8171 CNY)